Samenwerking met Driessen HRM

Papieren personeelsdossiers digitaal beschikbaar.

Stelt u zicht een voor: stapels papier tot aan het plafond, u kunt uw bureau niet meer bereiken zonder te struikelen, overal archiefkasten en een plaag van papiervisjes. Dit is misschien een hyperbool, maar papieren personeelsdossiers zijn voor de afdeling HRM een doorn in het oog. En het digitaliseren is een tijdrovende en foutgevoelige klus. Driessen HRM heeft daarom een samenwerking met Dataspace afgesloten om deze klus makkelijker te maken. Zo maakt u snel en eenvoudig een einde aan papieren dossiers.

Samen met Dataspace bieden wij een oplossing voor de publieke sector waarmee dossiers voorgoed tot het verleden behoren. Het inscannen en verwerken in AFAS personeelsadministratie wordt een stuk gemakkelijker.

Harold de Wit, directeur Administratie & Advies en in het midden op de foto, is blij met deze samenwerking: “We zien dat organisaties worstelen met het digitaliseren van hun dossiers. Maar door dit aan te pakken en te structureren, win je naast heel veel ruimte ook nog eens heel veel tijd. Processen worden namelijk een stuk efficiënter.“

 

Meer informatie?

Bel +31(0)40 293 13 18 of Bekijk mogelijkheden informatie aanvraag